Hästa pollen !

Haha ja jag har fortfarande hästarna kvar , även om det har varit mycket annat på denna blogg just för tillfället !

Oden har inte gått speciellt mycket på senaste månaden , men snart ska det bli ändring på det med !

På Onsdag kommer hovslagaren ut till oss och då kommer det nya Pjuks på så då ni ;)
Planen är ca tre dagar i veckan och rida och eftersom det är så ljust på kvällarna nu så kommer jag rida då !

Sedan är jag jätte sugen på och åka och träna men det dröjer 4 veckor till innan det är och tänka på :)
Men jag hoppas jag får till det både med min träning , ridningen och familj !

Vi får se hur det går ;)

Dom går fortfarande in på nätterna men snart kan dom få gå ute dygnet runt , måste först bara se om vi kan stänga ut hagen där eller om vi ska ta dom hit !
Ska jag ta dom hit så måste vi vänta till juni så det får växa lite till på lägdorna !

Kommentera här: