Sol sol sol !

Ja hörni, men kan väll lugnt säga att det är sommar när temperaturen är uppe i 25 i skuggan kl 8 på morgon !

Idag började vi dagen med att Lovis fastnade med ett finger i brudkistan och klämde sig ordentligt :(
Men efter kylning och massa gråt och kramar av mamma så va det lugnt och hon använde handen och fingrarna riktigt igen !
Så jag bestämde mig för att det inte var en sådan bra idé att fara till gymmet idag då hon var ledsen och trött , bättre att fara hem och hon får sova riktigt , det får bli hemma träning idag ! Pluss att jag ska traska runt med gräsklipparen idag !

Jag lär få min beskärda del av träning iaf ;)

Jag och Lovis var juh på en utflykt i går , jobbet mitt hade nämligen en utbildnings / team dag ute i norrfäldsviken igår så Ronja fick börja en timme tidigare sista dagen på dagis och så fick både Rasmus och Ronja följa med kusinerna hem på em .
Lovis skötte sig otroligt bra måste jag säga , satte lugnt på golvet när vi hade möte och lekte , la sig och sov i vagnen när hon va trött och va som hon bruka vara , glad och nöjd tjej :)
Fick dock många frågor angående hennes andning ! Vilket är förståeligt !
Var tveksam till och åka ända tills i onsdags kväll men jag åkte ändå !
Det va ändå rätt kul och träffa alla igen , fick ett litet ( OBS LITET) sug till att börja jobba igen , men jag ska verkligen njuta av denna hel lediga sommar som vi har framför oss!!!

Nej detta går inte nu ska jag ta tag i tvätt och disk och sedan blir det gräsklippning för hela slanten

Höres hej ;)

Kommentera här: