Tillbaka :)

Ooo jaaa idag så tog jag på mig träningskläderna och bestämde mig för att nej jag är inte längre förkyld , dax för gym !!!
Förstår ni hur lätt det är att skylla på allt å nånting för och slippa! Bara efter en vecka borta från rutinen !

Ja ja men idag besegrade jag än en gång latmasken och gymmade skiten ur armar, bröst , rygg och mage !
Det vart en timme och en kvart i högt tempo för att få med så mycket som möjligt , därför det vart ganska många muskel grupper dock så vart det mellan två till fyra övningar per muskel !
Efter som jag bara kommer och få ihop två träningstillfällen denna vecka så blir det lite mycket ;) men jag vill ha en genomkörande på hela kroppen :)

Hantel press sned bänk 3*10-10 kg
Hantel fyers 3*10-10 kg
Axel press 3*10-10kg
Hantel rodd 3*10-15kg
Situpps lurad bänk 3*20
Skivstångs curl 3*10-15 kg
Triceps press m skivstång mot hakan 3*10-15 kg
Hängande ben lyft 3*10
Triceps press bakom huvudet 3*10- 12 kg
Sneda ryggresningar 3/sida*10-5 kg
Lastdrag bakom huvud 3*10-35 kg
Liggande benlyft 3*10
Lasdrag till bröst 3*10- 35 kg
Rumplyft 3*10
Triceps press kabel rak stång 3*10-35 kg

Japp det va det tränings passet :)
Lovis va med och lekte snällt på filten och även kröp runt och kollade läget och hejade på mamma medans jag stånkade på med vikterna ;)

Så jäkla skönt när det är gjort , i måndags var en depp dag för min del , vet inte om det va för att jag inte kunde träna som det va så men iaf så kändes det bara som om det inte har hänt ett skit !
Men det har juh det, det vet jag och känner jag men ja ibland så får hjärnan fri spel och det fick den i måndags och då blir jag så less att jag tillåter den få frispel ! Men jag måste väll inse att jag inte hela tiden kan ha kontroll , men det som jag kan se som positivt denna gång är juh att jag inte frossade som jag brukar utan höll mig på mattan när det kommer till maten ! Duktig kicka ;P

Nä nya tag, lämna gårdagen där hän det enda du kan påverka är nu och framtiden ;)

Nu ska jag iväg och hämta storbarnen först väcka lilla fröken ;)

Kommentera här: