Träna träna träna :)

Idag vart de benen och magen som fick sig en omgång :) den kopiösa träning värken har lagt sig i benen lagom till i dag och de va juh bra :)

Lämnade Ronja på dagis och Rasmus på skolan...en smula sent men men så är det när dom inte sätter fart när jag säger åt dom på morgonen !

Sedan tog jag och Lovis våra saker och gick ner på gymet !
Vi hade turen att min svägerska och hennes yngsta alltså Lovis kusin Minna också kom och skulle träna så här på morgonkvisten :)
Så medans små tjejerna roade sig så tränade vi mammor och surrade medans! mycket trevligt :)

Värmde upp med några utfall med 5 kg viktskiva .
Squats 6*6 rep med 40 kg
Hängande benlyft 3*10
Situpps 3*20 st 2,5 kg viktskiva
Benpress 6*10 st 95 kg
Sido rygg resning 6*10 st 5 kg viktskiva
Lårcurl liggande 3*10 st 25 kg
Liggande ben lyft 3*10 st
Rump lyft 3*10 st
Utfall 6*10 st ( 3/ben) 10 kg viktskiva .

Ja de va vad jag åstadkom på dagens pass !
Återstår och se om jag får någon träningsvärk denna gång ! Om inte blir det till att ta lite tyngre nästa pass !

Darrade bra på benen när jag gick därifrån och magen brände riktigt mycket !
Men just nu känner jag inte speciellt mycket men det kommer väll så småningom hoppas jag !

Funderar lite smått på om det ska bli pw/ löpning till och från stallet idag !
Känner mig riktigt bra i foten som jag haft problem med , känner inte av den alls ! Tänk vad ett par inlägg kan göra ;)
Men det återstår och se hur det blir med den pw/löpningen ;)




Kommentera här: