Vilo dag !

Tyvärr blir det vilodag för mig idag :(

Eftersom Lovis har sovit lite dåligt i natt, har juh jag också sovit lite !
Vaknade i natt och kände hur halsen värkte och nu ligger jag i soffan och känner hur bihålorna spränger och huvudet lika så !
Skit också :( vill inte bli sjuk nu när jag är på g ska kurera mig med vatten och te !

Jag har egentligen bara väntat på det , det brukar juh bli så när man väl kommit i gång !
Men som sagt ska kurera mig och försöka komma igång igen på måndag .

Det positiva är juh att jag inte har någon Träningsvärk efter gårdagen;) skönt !

Fick för mig att ställa mig på vågen i morse , vart riktigt glatt överraskad 5 kg ner på 4 veckor och 10 cm runt midjan :D lycka !!!
Det ska jag ha i tankarna i helgen nu när jag inte kan träna !

Ska fokusera på näringen i helgen och inte ät skräp som jag brukar göra ;)

Mera kaffe och ut i solen en sväng nu när Lovis sover !

Kommentera här: