less !

Man kan inte bli annat ! 

Jag och oden var anmälda till tävling i söndags ,  men inte blev det något av de inte ! 

Men rygg sa upp sig ! Har inte haft problem med den på länge,  men i lördags bestämde den sig för och kajka i hop 😠

Kan tala om att jag va lagom less ! 
Hade ju sett fram i mot och tävla en sista gång innan vintern det har ju lossnat mer och mer för oss och jag va riktigt taggad, men jag hade inte dom bästa förberedelserna kan jag säga ! 
Hade inte kunnat rede på hela förra veckan 
Måndag : Rasmus träning
Tisdag : föräldra möte dagis
onsdag : äventyret 
Torsdag :träning Rasmus
Fredag : ishalka och inga broddar ! 
Lördag va den dagen jag skulle ta han till ridhuset och rida igenom programmet  men då pajade ryggen så de va bara till och stryka sig kanske va lika bra 😕

ja ja ingen mening och vara bitter över det , kommer fler tävlingar 😊
Nu ska vi blicka fram imot en vinter med en massa träning och utveckling så både han och jag blir starkare och bättre så till våren kommer de å tävlas 😄


Varför min rygg pajade igen va för jag har gått upp en massa i vikt ! har gått upp ca 15 kg på ett år så det är inte så konstigt att ryggen reagerar,  så nu blir det till å ta i med hård handskarna 😆
Jag har gjort det en gång jag kan göra det igen !!!

Nej nu ska jag se om jag kan hitta på någon mat till familjen 😉

Kommentera här: