tränings dax

I lördags var det dax för träning igen för Oden .
Eftersom jag fortfarande var justerad , dock mycket bättre , men inte så pass bra att jag vågade sitta upp och framförallt inte rida ett dressyr pass , så Sara fick äran att rida han 😊

Verkligen intressant och roligt att få se han från marken såg inte alls dumt ut 😆
Hon red sluta och gjorde en massa galopp fattningar på volten både höger och vänster , han skötte sig rätt bra , men lite tjurig blev han allt 😉 där jag kanske ger efter när han stretar så gjorde inte hon det och de tyckte han va märkligt , det var ju toppen att de kom fram för man blir ju allt en smula hemmablind när man sitter där uppe 😊


Ja han är verkligen fantastisk min springare , finns inget dumt i han utan han vill verkligen göra rätt och försöker verkligen 💕


Nu är jag super taggad till och träna , vill bara att min rygg ska bli bra och hålla sig bra ! 

Bara och inse att det inte bara är Oden som måste träna 😜

Kommentera här: