lite bättre

Ja lite bättre har det blivit, lite mer fotfäste har jag fått, men jag är långt i från där jag vill vara .

Förra helgen kom Marie och Mattias och hälsade på vi åt badade tunna och surrade om ditt å datt mycket trevligt och behövligt ! 
Tog även en ridtur på söndagen , solen lyste och jag tvingade ut mig på hästen ! 


Ååå vad härligt det va !
Han va pigg men inte för pigg, älsklingen hade skottat upp läggdan så vi kunde rida där, hade ingen jätte höga ambitioner, men jag red runt lite i trav och galopp gjorde några öppna och sjänkelvikningar, och han va helt med på noterna , min fina fina kille 💕

Solen värmde mina kinder och då kändes allt bra , måndag så va de jobb och ridning för Ronja sedan snabba ryck upp till övik för och hämta en soffgrupp 😊
Toppen toppen , tisdag så va de jobb, hem, äta sedan iväg till backen för Slalom träning för Rasmus, har tagit på mig att hjälpa till och träna dom yngre barnen super kul och givande😄

Men på kvällen gick luften ur mig ! 
fick så ont i huvudet och så ont i kroppen och fruktansvärt trött ! 
Då hade jag hållt i gång och gjort roliga saker ,  saker som jag tycker är kul och sådant som tidigare gett mig energi .

Det är så himla tråkigt , jag blir helt väck , jag vill ha tillbaka lusten att rida , åka slalom , laga mat , städa mm , som det är nu Jobbar jag och sedan på sin höjd lagar mat!

Svårt och förklara känslan, jag vill men jag orkar inte , förut har jag bara kunnat tryckt undan den känslan och fortsatt travat på, men det går i nu läget inte, men jag blir även rastlös om jag bara ligger på soffan , rastlös och ångesten kommer krypande över det som jag inte har gjort !!! 

Ja lite mer fotfäste har jag fått, har börjat fullt ut med lchf, men de senaste 3 dagarna har jag halkat snett men det rätas snart ut 😊 Jag måste bara få mitt huvud att sluta grubbla sluta älta om hur framtiden kommer att bli ! 
Lätt att säga , svårt att efterleva ...


Kommentera här: