lite natt bloggning

ja jag kunde inte låta bli hihi =)
 Som sagt så skulle jag börja med någon mat , och de vart kött som jag marinerade och steckte på lite snabbt för och sen få ligga och puttra i grädde i en timme , de vart mört och gött =)
till de så serverade jag mackaroner till övriga familjen , orkade inte ställa mig och skala och koka potatis ! sen så hade jag gjort en enkel sallad med feta ost och tacco sås.
Sen när alla va mätta och glada så gick hela familjen ut en sväng , Patrik va så ducktig och kllippte ner buskar runt andra huset och flyttade parabolen från altanen till kortsidan av huset , medans jag och barnen lekte , Ronja klättrade mest på stenarna medans Rasmus och jag lekte spindelmannen=) efter att Patrik va klar med buskarna så hjälpte jag och Rasmus och Ronja till med och lasta riset som skulle ner till majbrasan i byn , sen bar de av till jupenstöms för och ta in hästar och där stannade vi för och surra och dricka lite kaffe , och nu e vi hemma och ska väll gå och sussa i sängen snart !

bye bye =)

Kommentera här: