helt underbart väder !

Vaknade i morse och kände mig slö, med efter en par koppar kaffe så åkte ridkläderna på =)
kännde av magen sedan gårdagens rid pass =)



Har nu på förmiddan varit ute på en jätte härlig tur med Oden, jobbade med övergångar och sammling så han skulle korta upp sig lite mer i traven med goda resultat må jag säga vart ävn en del galopp jag lät han springa på och göra av med lite energi  men jag längtar tills ladsjövägen är bar ! där kan man galoppera , det är flera km med lagoma backar med varigerande lutning, då kan dom få springa tills dom blir less ...
ja som sagt en helt underbar ridtur och ingen blåst bara värme =D kännder som att sommaren inte va långt borta ;)
nja de tror jag inte riktigt men den är på väg iaf !



Bubbas efter ridturen !

hej hej

Kommentera här: