Lite bilder !

 Fick bilderna i fredags av snälla Mia !
Men jag har inte riktigt haft tid att lägga upp dom före nu, och jag vart lite överraskad över att dom flesta av bilderna vart riktigt bra och han såg lugn och harmonisk ut , för det var inte känslan jag hade !
 
Men sedan finns det bildbevis på alla bock och ko sparkar och tvära kast han gjorde =/
 
Men vi börjar väll med dom bra =)
 
 
 
Mys innan lektionen =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk så mycket bättre sits jag får när blicken kommer upp !!!
Nu får det bli skärpning med det !
Tänk om händerna kunde komma upp en aning så skulle det ser rätt bra ut ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja dessa va dom bra bilderna !
 
Han var väldigt behaglig och sitta på i traven denna gång, så jag satt ner mesta dels i traven !
Sista bilden är precis i en fattning och i det svåra varvet , mycket luft =)
 
tänk om hans höger galopp var lika bra som vänster ... vet i klåen hur jag ska få till detta alltså , för det senaste ggr har högerfattningarna varit smått katastrof , knappt fått till en riktig galopp på han !
 
Men jag får hoppas på att det kommer , tänker jag tillbaka så var han lika dan i traven på volt till en början , och det har juh löst sig , så ja det kommer väll !
 
Nu till det mindre roliga !
den dåliga delen av ridpasset ...
 
 
Bock , bock , sedan ett trevligt bakut språng !
 
 
Den beryktade ko sparken jag pratar om !!!
 
 
Sedan gira vänster i nästa steg ...
 
 
försöker och hålla upp huvudet på han så gott det går !
 
 
också gira vänster ....
 
 
steget efter slänger han sig åt vänster och ni ser juh ... jag är på väg åt höger ...
Ja ni ser ... det var inte det lättaste och hålla sig kvar , men han lyckades inte få mig och käka grus denna gång !
Förstå vilken träningsvärk jag har haft det senaste dagarna ... benen och brösrygg har ömmat kan jag lova !
ja ja bara och ladda om till på Torsdag då det är dax igen =)
 
Nej nu väntar lite göra för min del så på åter hörande =)
 

Kommentera här: